tisdag, september 19, 2006

Oskulden!

Sådär, första inlägget kommer här! Oskulden is taken!
Är inte så hajj på detta än, men jag ska göra mitt bästa för att då det att funka. Har ju bloggat en del innan på min och Antons (pojkvännen) hemsida. Till och med så har min hund en egen blogg! Inte alla hundar som har en blogg ;)
Varför bloggar man egentligen? Jag tycker om det för man kan ordbajsa så mkt man behagar. Sen spelar det ingen roll om folk läser det eller inte, för min skull iaf. Jag har ju fått sagt det jag vill säga, vilket ofta inte är nåt viktigt. Läs eller klicka vidare :)

Jag har kommit fram till att Göteborg (min stad) inte är så jäkla hygglo ändå. Alla säger att Göteborgare är trevliga, kanske stämmer. Men jag kan inte tycka det. Hygglo på utsidan kanske, men när de väl kommer till kritan är alla små bitches. Ungefär som folk tycker om Stockholmare. Sthlmare är inte så dumma ändå! Hade jag haft råd hade jag gärna flyttat dit, fast ändå vill jag inte till en så stor stad som sthlm.
Älskar ju mitt västkusten, så det får nog bli Halmstad trots allt.
Lagom stad som har allt, en otroligt vacker stad dessutom. Halläningar må kanske prata ganska fult, men vad gör det när de flesta är najs people? Dessutom är det nästan bara tjejer från halland som pratar fult, och lyssnar ju helst på killarna när de pratar :D

Snart är det höst, och det är otroligt tråkigt! Man blir så deppig av mörkret, regnet, rusket...allt.. kortare dagar. Fy bubblan!!
Gillar varken höst eller vinter. Bästa med vintern är att jag fyller år 5 Januari, får inte glömma att mor och far fyller år i Januari med. Dvs, 3 Januari är det pappas tur och 6 Januari fyller mamma. Vi gillar speedfödelsedagar.


Oh, well.. ska försöka lära mig lite kuliga funktioner här på bloggen :D
Ha de gott folket!!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Heey!
Kul med en Mikka-blogg! Den kommer bli välbesökt, det är jag helt övertygad om! :)
Den är skitsnygg iallfall!!

Kramen du vet!

18:15  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Vad fint du har fått det här på din blogg!!! Supernice!

Jag tycker helt klart att du ska ta och flytta upp till Stockholm. Peepsen här är ju supertrevliga, och dom som inte är det umgås man ju inte med iaf. Bra slutsats eller vad? ;)

Vilken härlig födelsedagsvecka ni måste ha i er familj! Mycket tårta gör mig avundsjuk.

Kramkram!
/Marianna

18:57  
Anonymous Anonym sa...

Schysst blogg :p

Sen när gillar man stockholmare? Dom är så jävla dryga och snorkiga, tacka vet jag göteborgare. Dom är inte bara trevliga på ytan jag har många kompisar därifrån, jävligt schyssta e dom. Så sluta upp med blygsamheten nu, göteborgare ÄR trevliga :P

21:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida