tisdag, juli 03, 2007

me lajki listor

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag borde ha skrikit, ser ut som f*n när jag är nyvaken, men det första jag tänkte imorse var att min hud börjar bli bra igen efter Ölands-helgen
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga, använder bara visa-kortet
3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma Annika
4. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov sååå gott!
5. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Jag måste också köpa ett. Det går ett tåg fem i elva."
6. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Ehh, inne i stan.. bor på landet ;)
7. Vilket uttryck använder du mest?
Åh fan
8. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Min lille Fjantonplankton
9. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Linus
10. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Tänker jag inte skriva i bloggen
11. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Mellan 17 och 18, när jag och Nina umgicks.. saknar Nina grymt mycket :(
12. Din värsta fiende?
Mig själv
13. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Linus, fick en puss på näsan innan han sprang o lekte vidare med Ville
14. Senaste låten du lyssnade på?
öh.... Blink 182 - Dammit

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida