fredag, augusti 10, 2007

JAAA!!

Igår när jag städade mitt rum (behövdes) så hittade jag mitt älskade halsband från Pilgrim! Låg i en vas av någon anledning, och varför jag kollade i vasen vet jag inte, men vad spelar det för roll? Jag hittade ju mitt älsklingshalsband *lycklig*

(mitt älskade halsband och min älskade vovve)

Den 27e skall jag till frisören, har bokat tid för permanent..om jag vågar, skall inte göra afrolockar liksom. Tänkte mig lite i den här stilen som en av tvillingarna Olsen har (som jag för övrigt hatar, men hon hade fint hår på denna bilden). Kanske kan bli snyggt, eller? Har ju haft lockigt en gång i tiden.. skall se om jag kan rota fram en bild kanske.....eeh hitta ingen nu. Måste rusa till jobbet, Jenny väntar på mig!1




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida