lördag, oktober 13, 2007

Sliskigt som vaniljsås

Igår var jag och Tobbelito hemma hos Malin och hälsade på. Fick smarrig äppelpaj, fast Tobbe och Malin missuppfattade det där med vaniljsåsen tror jag. Vaniljsås med äpplepaj. Tokigt!
Samtalsämnena pendlade mellan Idol och brända snoppar.. fråga mig inte om det sista. Men trevligt var det! :D Thanks för igår!

Tobbes första portion,
den andra var ännu mer grotesk


Linux ser lite sugen ut....

Ge mig.....?
Snälla...?

Om du får en puss dåååå??
(Linux ser faktiskt äcklad ut över att behöva fjäska så mkt..)

Paris Hilton, tihihi


Linus aka fladderöra fastnade på en bild

3 kommentarer:

Blogger Mika sa...

Låter ungefär som jag...brukar bli grädde med jordgubbar för min del. Så gott. Vem e denna tobbelito och vem äger linux???

11:48  
Anonymous Anonym sa...

Gud såå söt hund. och du shit, sådan blåbärspaj med massa vaniljsås fikade vi med nyss också.

15:54  
Anonymous Anonym sa...

hehe så äter jag oxå pajer :P massa sås *yummy* ang. mig å peter så har de ju varit lite complicated den senaste tiden eftersom han ska ju flytta till usa om nån vecka nu...

14:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida