torsdag, september 21, 2006

Atomer och vakuoler

Åh, jag gillar verkligen inte Naturkunskap B kursen jag läser på Komvux. Jag och atomer går inte ihop, inte vakuoler heller. Vattenfyllda blåsor är aldrig kul, tänker på skoskav... det är ju typ samma sak, bara att vakuoler finns i växtceller.
Hade prov på celler och atomer idag, nicht så funny! Tror det gick ganska bra, för jag svarade på alla utan en fråga. Men om det är rätt är ju en annan sak :D

Sen var jag på JOBBET..woooh! Jag har fått jobb, men jag säger inte vad, förnedrande. HAHAHA!! Kanske en annan dag. Ska bara jobba en dag i veckan (typ 3h..) Helt okej, det är ju faktiskt bättre än inget. Lite extra bidrag till shopping :D

Imorgon åker jag o Linus till Halmstad. På Lördag ska vi ut till Maria o hälsa på Isis och Kitty, sötisarna! Jag har ju bestämt att Linus ska bli tillsammans med Kitty. Men Linus har ju faktiskt Dolores nu, men det är ju lite förbjudet och hemligt eftersom de inte är utav samma ras. Men kärlek är det, äääkta kärlek! Ska på chihuahuaträff på Söndag. Steninge Strand, see ya there! Ska bli jättekul, blir Linus andra träff. Han har inte varit på hemmaplan än (göteborg alltså) men jag är inte så sugen på det. Blir Carolina och Topzys träffar isåfall nån Söndag :)

Började ändra om CharismaDesign också, men usch, jag har absolut inga bra idéer. Jag har bilder i huvudet, men de verkar inte vilja komma ut. Suck, I hate when it happens! *d'oh!*

Nu börjar jag bli tråkig som bara skriver skitstuffs.. yes yes.. Linus har föresten blivit korgsabotör igen, jag som lagt iordning korgarna igen.

JUST DET!! Nästa helg skall jag, Lisa och Znagg feeeesta..woohooo. Girls night out! Men jag har fortfarande inte hittat nåt leopardlinne som jag vill ha :( Får leta nästa vecka. Ska nog fixa naglarna då, Lisa var lite sugen på det också. We're looking hot tonight grrrl!!

Åh, nu kom jag o tänka på alla fester med tjejorna i YtterbyMaffian. Lägger upp lite bilder *gråter* Saknar er! :( (Fast Znagg o Lisa träffar man ju jämt :D) Här är lite goa partajbilder. Skulle kunna lägga upp tuuuuusen, men det är nog ingen som tycker det är kul förutom jag o mina tjejor.


De tre första är bonusbilder från skolavslutningen i tvåan :)

  

  

  



Jag o Lisa having fun när Jenny Lilja hade 18-årsfest (småttingar :D)

  

  

  



De sista är från våran bussnight innan fest i Skepplanda.
Den kvällen var bästa kvällen EVER! Wanna go baaack :(

  

  

  

  

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis till jobbet!! =)

Leopardlinnet hittar du säkert snart.. jag köpte ett på VeroModa i veckan... tänkte ha det nu på konferensresan i Kroatien.. Chocka dom gamla gubbarna lite grann!

Kram!

18:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida