onsdag, november 08, 2006

Mumsig present med posten!

Idag när jag hämtade posten fick jag ett AVI, åkte till posten och hämtade ut paketet. Det var ifrån två uppfödare, som jag hjälpt med en julannons. Som tack för hjälpen fick jag en herrans massa god choklad *mums* Jag ÄLSKAR choklad! Verkligen mitt i prick. Fick trisslotter med som jag snart skall ta och gnugga ;) Kan ju hoppas att det är några miljoner, hihi!

Kolla såå mycket choklaaad *mums*





Linus blev lite avis ;)




Tack så mycket för den mumsiga presenten Catrin! (och Camilla och Monica på Lingestigens Kennel!) Ni är för goa! :D

Kramar på er!

2 kommentarer:

Blogger Holmberg sa...

Vann du något på lotterna?

18:26  
Anonymous Anonym sa...

Hallå? Jag vill med ha choklad i stora lass!!! =)

10:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida