måndag, april 09, 2007

Pissed

Åh jag e så sur nu. Tänker inte skriva varför men jag hatar en person och jag hatar alla som fjäskar för henne fastän att de vet att hon snackar skit om alla inkl. dem!! Vem är falskast?

Sitter hemma hos min darling nu, skall med tåget som går 14.58.. hem till Göteborg för att inleda en ny jobbvecka. Suck!
I Lördags var vi hemma hos Antons päron och åt lite gott. Myste med vappisarna, Nova hann flytta innan vi kom dit. Men Laura och Ville finns ju kvar. Vi ska hämta hem Ville i Maj :)

Jag och Linus fular oss med photobooth.


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

nu vet jag ju inte ens om det är i hundvärlden.. men om det är det, handlar det om den jag tror då? *krypisk* :D

22:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida