söndag, augusti 12, 2007

Kräftskiva last night


Hade kräftskiva igår hemma hos oss, jättetrevligt! Men är jättetrött idag, och imon är det back to work som gäller, herregud vart har helgen tagit vägen? Nästa helg är det fest hemma hos Linda, skall bli jätteroligt. Hon fyller 20 snart, så jag måste komma på nåt bra att köpa till henne. Hmm.... så svårt! Emelie.Z fyller ju år dagen efter Linda, vad önskar du dig Znagg?!

Hoppas att baby kommer hit på Onsdag eller Torsdag. Saknar! På Torsdag ska jag, mamma och brors sambo Emma till Ullared :D inte varit där på tusen år, skall kolla hundsaker. Är ledig halva Torsdag, tänkte ta ledigt på Fredag också. Kan behövas eftersom jag inte haft någon semester, spelar iofs ingen roll för min del nu när det är sånt här väder. Urtrist verkligen! Lite mer soldagar hade absolut inte skadat! Värme is the shit!

Well well, känner att jag inte har så mycket att skriva om, jo jag har kommit igång med Linus scrapbook. Får fota o visa nåndag, blir ganska bra! :)

Kram!

Jag och Baby igår på kräftskivan :)
Liiite dragna och goa, som det skall va!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag var på Ullared för första ggn i lördags, det är roooligt!

11:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida