måndag, oktober 15, 2007

Lista!

Snodde en lista av Linda

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej, det är Mikaela
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallooo, eller Mikaela
Ringer det mycket till dig? Too much ibland
Ringer du mycket? Jag smsar helst

Vem ringde du senast? Ehh, Tobbe tror jag
Hur mycket pengar har du? Jag är ekonomiskt oberoende
Senast kramat och när? Ehm,,? Minns inte om det var Malin eller Tobbe
Antal timmar sömn inatt? 5h
Sov du ensam? Japp
Vem sov du hos senast? Macke
Vem sov hos dig senast? Minns inte
Vem vet mest om dig? Jag själv
Vem vet du mest om? Jag vet allt, jag är en snokare
Vad ser du fram emot? Luncha med Patrik
Vad vill du ha just nu? Nya tatueringar och piercingar
Vem hånar du? Folk med sjuka ideal
Vem längtar du mest efter? Schh.. det är hemligt
Vem vill du helst slippa? Äckliga stalkers
Vem stör du dig på? Samma som jag hånar
Vem vill du sova bredvid inatt? Också hemligt.
Vilken buss åker du oftast? Grön Express när jag väl åker buss
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg?
Har du varit kär? Har väl hänt
Är du kär nu? Man vet aldrig
Är du en bra partner? Lätt att jag är
Har någon varit otrogen mot dig? Hoppas jag inte *kill kill*
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Japp
Har du varit otrogen? Typ 6 år sen eller nåt.. men det var bara hångel med min bästa killkompis. Vet inte om de räknas? Friendly!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja.. he he
Vad åt du senast? Vaniljyoughurt
Är du polare med grannarna? Klart, har världens bästa dessutom!
Har du varit på ett party? Varje helg!
Har du varit utomlands? Japp, men inte så exotiska ställen direkt
Var är dina syskon just nu? Han är väl hemma hos sig
Vilken tid gick du upp imorse? 05.00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Tror jag sov faktiskt
Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar
Vad ska du göra efter det här? Jobba, satans Måndagar

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida