tisdag, november 14, 2006

Helgen.

I helgen var jag och Linus i Halmstad och hade det mysigt :) Gjorde inte jättemycket. Jag och Anton var i stan en sväng på Lördagen, shoppade jacka till Anton och käkade god sushi. Sen på kvällen lagade jag mat, lövbiff och potatisgratäng *mums*
Linus fick på Söndagen spendera hela dagen med Anton eftersom jag följde med Maria på hundutställning i Malmö. Det var kul, men domaren var så jääävla seg, blev en lång väntan innan lilla Kitty skulle in i ringen.

Här kommer en bild från förra veckan när jag var med Jenny. Vi åkte till Fontinskogen och gick en liten sväng med Linus. Passade på att ta med kameran för lite bilder, då han nyss blivit 5 månader. Min stora kille, tänk va tiden går fort! Snart skall vi få fira vår första jul ihop! <3




Fin i sin nya jacka!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida