fredag, februari 16, 2007

Linusen

Idag har jag varit hemma och tagit det lite lugnt. Gick upp 7, körde mamma till jobbet, åkte hem, drack tea och åt frukost. Satt vid datorn och kom på att jag ville göra om Linus hemsida, och så blev det. Bara att kika in! Länk finns här till höger.. vågar nästan säga att jag blev nöjd.. efter många om och men. Sen kom Jenny kusin hit, bjöd på lite lunch. Sen städade jag lite åt mamma och pappa, snäll som jag är :) Vid 16 hämtade jag mamma på jobbet, åkte och shoppade lite. Inget speciellt, hittade Hello Kitty strumpor och Hello Kitty byxor som matchar min Hello Kitty tröja. Do I have to say that I love Hello Kitty? Rätt kul att det börjar säljas lite mer, men tråkigt eftersom alla kommer gå runt med det. Men men, för mig kommer hon alltid stanna, de flesta kommer ju tröttna snart. Om man kan tröttna på den söta kissekatten? :( Förut fick jag ju skicka efter grejjer från Hong Kong för att få tag på nåt. Efter h&m åkte vi till Huveröds, köpte hundgodis och nytt halsband till Linus. Köpte ju hans vanliga svarta när han var liten skit så det har han vuxit ut. Tyvärr fanns det inga svarta så det fick bli ett vitt, så nu måste jag köpa ett vitt koppel med. Ursäkt till att shoppa? Längtar tills jag får min riktiga lön sen, 17.100:- i månaden.. helt okej för att vara första jobb ;)

Nu skall jag ta o byta om till min Hello Kitty pjamas och fixa peeling och lip mask. Ha de gottans!

Lite bilder på Lusen Linus (bara för han är så söt)
Nu och då.


Talk to the paw!!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida