måndag, februari 12, 2007

Världens bästa hund!

Imorse när jag vakna satt Linus på min kudde och kollade på mig, när han insåg att jag vaknat pussade han på min kind. Jag tror jag har fått världens bästa hund! Han är så go!

Var och kollade på Isis bebisar i Lördags, sååå sjukt söta! Hanen vill jag ha :( Synd att man inte är rik..grrr!!
När vi skulle åka hem fick vi med oss Alva :) Det var jättekul! Bra för Linus med som inte är van vid barn, först fick hon sig en utskällning av Linus, han fatta ju inte vad hon gjorde där. Sen låg dom och sov tillsammans <3
Fick träffa Marias nya hund Lordi med, han och Linus kom jättebra överrens, bästa polare! Lordi är ju sååå gooo! Försökte dognappa honom, men det gick inte så bra. Nu får Maria räkna sina hundar efter varje gång jag varit där... två hanar kanske försvinner *ond*

Har anmält till Malmö INT nu, som är den 17-18 Mars, Linus ställs den 18e. Juniorklass, pirrigt!!

Båda ligger och sover så gott i soffan



Alva och Linus vaknade en stund vid 23tiden :)



Sötaste pyrena som finns <3





1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men gud, jag smäller av vilka söta bilder på dom.. Värsta pusskalaset på slutet!!! :) ♥

10:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida