torsdag, februari 08, 2007

Mardröm!!

Inatt drömde jag en mardröm, drömde om min granne. Hon fick bebis i Januari (alla får bebisar nu, BLÄ!!) och jag har inte träffat lillkillen än. Men iaf så drömde jag att jag träffa honom, var jättenyfiken, men när jag såg ungen var den RÖDHÅRIG!!!! Gulp!!
Jag gillar inte rödhåriga ungar... skulle jag få en unge med rött hår hade jag adopterat bort den. Kalla mig hemsk. Men jag skall bara ha ETT barn och det skall vara en perfekt unge. Kommer aldrig hända, därför vill jag inte ha barn, men Anton vill ha barn...typ tre!! Mitt drömbarn är iaf en söt liten flicka med blond hår och stooora lockar, blåa stora bambiögon, rosiga kinder. Hade jag fått bestämma att få ett sånt barn hade jag gärna skaffat. Min andra dröm är att få adoptera en flicka från Kina. Men då måste man vara typ 30.. och Anton vill inte ha nåra importbarn *grrr!!* Nu kanske alla tycker jag är en hemsk människa som känner så, men det kan inte jag hjälpa! Det är väl bra att jag kan tänka mig att ha barn överhuvudtaget?
Tycker att det råder babyboom i Sverige, vet inte om det är bra? Men jag tycker det är kasst att så många unga får barn, jag menar hallå?! Vad har hänt med sveriges ungdomar? Jag är absolut omogen för att ha barn, jag är inte klar med mitt liv än.. tacka vet jag alkohol..att leva utan det i nio månader är ju hemskt. Alkolist? Nej nej, bara att ett glas rött eller vitt till maten är ju sååå gott! Sen får man väl inte dricka när man ammar? Det löser ju sig iofs, för får jag barn skall jag INTE amma, fy! Sen har jag förlossningsskräck... kidsen får vänta för min del. Det sägs ju att inom hundvärlden så bestämmar hanen könet på valpen och tiken antalet.. så Anton hade valt flicka och jag hade valt antalet noll.. om vi vore hundar då.. haha! :D

Däremot ser jag verkligen fram emot att Karolinas lilla bebbe skall födas!! Var ju en av de första som fick veta, på så vis är den lille speciell för mig. Min favoritbebis! :)

Japp, jag e beredd på att få hatmail efter detta.. men det tar jag ;)

För att prata om annat så skall jag till Anton idag :) Jag och Linus åker om en liten stund, måste packa... måste orka packa. Idag är jag riktigt slö faktiskt. Har hunnit med en del iofs, kört mamma till jobbet, jobbat, varit på banken, lagat mat och varit ute med hundarna.


Amanda katt låg och tittade på mig när jag velade runt i köket, solkatt nummer ett!


klappa mig på maaagen!!



Nu får det vara nog med fotandet!!




Och för att komma till något annat så saknar jag verkligen Modegrisen, hon har ju vandrat vidare till andra sidan :( verkar det som, sista man hörde var ju att hon låg i koma. RIP! modegrisen.blogspot.com Kommer sakna grisens blogg.

Nu vill jag ha min lön!! Måste shoppa ju, blir tokig snart, inte shoppat på typ två veckor. Måste anmäla till utställning i Malmö, sista anm.dagen är på Måndag.

Nu skall jag packa :) Ha de gottans!



1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hahaha.. du är ju för rolig! Ingen rödhårig unge säger du...

"söt liten flicka med blond hår och stooora lockar, blåa stora bambiögon, rosiga kinder."
Det låter ju som min Emmie det!!!
Muahaha!!! ;-)

19:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida