tisdag, april 10, 2007

Folk man inte vill/vill träffa efter Påsk

Folk man inte vill träffa efter Påskhelgen:
  • Anna Skipper, jag sprang in i henne igår på tåget när jag skulle hem till Göteborg. Kände verkligen hur hon kollade på mig med ond blick, då kände jag mig ännu mer som ett fetto. All ära åt Anna Skipper, men inge efter en Påskhelg med massa mat och godis. Var tvungen att kolla på Du är vad du äter när jag kom hem...
  • Killen med den söta långhåriga chihuahuan, orkade bara inte igår. Jättesöt chi, Linus ville såklart fram och nosa, då kunde jag ju inte säga nej. Orkar inte träffa fräscha, förmodligen bögar, när man haft en lång och matig helg.
  • Kineser/Japaner som äter tjingtjongmat på tåget.. luktar ju så flott. Inte kul efter en mathelg. Fick spykänslor i hela kroppen.
  • Folk som vill hälsa på Linus, NEJ, jag orkar inte med samma frågor efter en utvilad och mätt helg!

Folk man vill träffa efter en Påskhelg:

  • Svullo (om han levde), så slipper man känna sig som världens fetaste.
  • Påskharen, sno allt godis och gräva ner och hoppas att det aldrig blir påsk igen.
  • Folk som slänger småhundskommentarer efter Linus, YES, come on!! Jag har ju redan stridsyxan i handen.. varför inte låta mig använda den då?
  • Emelie.Z, så vi kan gå ut på våra trevliga promenader igen <3>
  • Älsklingen Anton, trots att vi umgåts hela helgen så fick jag inte nog <3

Nu kanske det låter som att jag haft en pissig helg? Nej tvärtom, en helt underbar helg. Efter en underbar helg blir man lite bitter när man är tillbax till jobbet igen.

Nu är det nya och friska tag som gäller. Ser fram emot det fina vädret som smhi har lovat oss framåt helgen. En positiv sak är att denna veckan inte började med en Måndag, visst känns det lite bättre då? :)

KRAAAM!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

då säger vi att det är hon. :D det är så himla synd att hon ska hålla på så här.. hon är ju snäll innerst inne och jag HATAR när folk ska snacka skit hela tiden.. visst är det jobbigt att åka hem och allt är som vanligt efter en underbar påsk!? :(

09:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida