onsdag, augusti 15, 2007

Förlåååt älskade bil...

...att jag glömde tanka dig i tid, igen! Fick skutta fram till bensinstationen idag, igen. Jag som hade lovat att inte göra så igen, hoppas du kan förlåta mig :(


Onsdag idag, sitter på jobbet o väntar på mina prover som jag nyss satt igång. Brukar göra de proverna på Torsdagar, men skall ju vara ledig halva dagen imon (o hela på Fredag).
Såå jäkla skööönt! Fab!


På Lördag e det party party :D skall bli kul, hoppas Jonas kan följa med nu bara, inte träffat honom på länge. Hoppas baby vill med, han e nog sur på mig... :( Förstår inte riktigt vad jag gör för att han skall bli sur på mig? Jag är ju alltid snäll!
Nästa helg blir det nog utgång föresten, Emelie fyller ju år :D Trädgårn? I vote yes! Längesen vi var ute o dansa o drack massa sliskiga tjejdrinkar, orgasm is the word.

Better go to work again innan bossen kommer.. ser så illa ut när man sitter o surfar. BTW, suger att Metro slutat med sommarkorsordet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida