måndag, september 10, 2007

Onödigt prat m.m

Förra veckan hade vi stopp på fabriken pga underhåll, så jag hade inga som helst arbetsuppgifter den veckan. Jobbade bara på Måndagen, sååå härligt! Så jag passade på att åka ner till Skåne och hälsa på min kära vän Karolina och hennes lilla söta familj. Hur mysigt som helst! Vi har shoppat och shoppat lite till i Helsingör. I Söndags var det hundutställning, glömde ju anmäla Linus :S så typiskt! Carin och Jack kom ner på Lördagen o hälsade på. Linus var självklart med. Han och Cisco (Linus pappa som bor hos Karolina) lekte non stop sen Onsdagen, galna! Nu är det tillbaka till vardagen, känns inte att jag varit ledig så länge, känns som en helg bara. Grr.. Hate to say it, men jag avskyr mitt jobb. Måste söka nytt!
Skall se om Karolina skickar över lite bilder från min lilla visit där nere.

Roligaste insändaren i Metro idag:
Pengar. Flaskvatten på halvlitersflaska kostar mellan 30 och 40 kronor litern. Det motsvarar mellan två och tre liter bensin.
Tack miljöministern och alla andra klimatpanikmånglare för att ni uppmärksammat mig på detta. Genom att dricka kranvatten har jag råd att köra min bil och mc ännu mer.
Magnus Nilsson

Pratade med min kära vän och ex-svärmor Maria igår på utställningen, tre av hennes tikar väntar valpar och första kullen verkar komma närsom! Så himla spännande! Är glad att jag och Maria har så bra kontakt, hon är verkligen underbar!

Om 30 min slutar jag jobba, skall åka och fika med Jonas. Trevligt! Är så sällan man hinner träffa allt folk när man jobbar, nu har han dessutom börjat jobba också. Skönt för honom att ha något att göra om dagarna, vet hur rastlös man blir av att bara sitta och uggla. Crappy!

På Lördag skall jag och Emelie a.k.a Znagg ut och partaja loss lite. Om jag orkar, skall till Danmark på Lördag över dagen, bunkra lite procentdryck.. aldrig fel! Skall kolla upp tider och så, annars får mamma bunkra åt mig... eller, är nog bättre att pappa gör det, han har lite mer koll på sånt. Min mamma är en vinmänniska.

Om jag fick bestämma så skulle det vara Fredag idag.
Puss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida