fredag, augusti 24, 2007

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Linda

(regler: jag blir utmanad, skriver 8 fakta/vanor om mej själv och i slutet skriver jag 8 personer som jag i min tur utmanar)

Mina fakta/Vanor:

- Sover nästan aldrig längre än till 9.00-9.30.

- Jag är en saksamlare, det finns allt i min handväska.

- Vinälskare! Kan ta mig ett glas varje dag om det skulle vara så.

- Galen i djur! Skulle kunna ta hem ett nytt djur varje dag, tur att man har någon slags spärr!

- Shopaholic. Jag blir lycklig av att shoppa!

- Sårbar, även om jag aldrig skulle visa det.

- Får panik om min mobil dör om jag inte har en laddare i närheten.

- Älskar ironi!!

(utmanar alla som läser detta, speciellt Sigrid!)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmmm...kanske skulle anta utmaningen..?? *s*
Fin blogg föresten! :)
Pussa på söta Linus från mig & Loxy. ;)

14:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida