torsdag, augusti 23, 2007

päron!

..sitter här o funderar på om jag vågar äta mitt päron till frukost? Vissa päron tål jag inte, då kommer jag att må illa hela dagen.

..igår fick jag faktiskt köpt svarta kläder. En svart klänning och en svart "tunika" som jag har en likadan fast i vitt. Älskar den modellen <3

..idag är det torsdag, massa att göra..typ. Min gamelmormor har namnsdag, grattis kruttanten Signe *vinkar mot himlen*

..köpte ett nytt halsband till Linus igår. Han är söt!

..önskar att jag fann motivationen att börja fota igen.

..vill få ett fast jobb, plus lägenhet.

..mamma vill att jag skall köpa egen bil, pfft, ser jag så ansvarstagande ut?! Älskar min adoptivbil.

..skulle gärna vilja hitta en lägenhet NU.

..om jag fick välja så skulle jag flytta från Göteborg.

..allt är jobbigt just nu.

..fast jag är världens lyckligaste

..jag älskar livet! <3

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ska du inte flytta till halmstad?

10:41  
Anonymous Anonym sa...

DU är UTMANAD!
Gå in på min blogg för mer info:)

00:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida