måndag, oktober 15, 2007

Plans for the week

Inte för att jag har några direkt, men jag vill bara ha en ursäkta till att blogga lite.
Som ni säkert vet så är det Måndag idag, och jag hatar Måndagar. Så fort Måndagen är avklarad så känns allt lite lättare. Veckorna går så sjukt fort, om bara några veckor är jag arbetslös igen. Vet ni hur mycket det suger?? Sen är jag så kräsen vad det gäller jobb, men har väl börjat inse att jag får ta de jobb som erbjuds. Hade gärna stannat här till årsskiftet. Har sökt lite andra jobb.

Idag skall jag luncha med min kära vän Patrik, bästa Patrik. Vi skall käka thai, han ville ha pizza men jag äter inte sånt längre. Så jag fick som jag ville, jag är sån, jag får alltid som jag vill. Patrik är ledig idag den jäveln. Och nästa vecka fyller han år. Jag minns när han fyllde 18, då fick han en tavla av mig med massa bilder i, det måste vara hundra år sen. Memories! Jag gillar Patrik för det mesta, han är lite jobbig när han är full faktiskt men jag antar att jag också är det.

Efter jobbet blir den en runda i Fontin. Jag har varit superduktig denna helgen. I Fredags gick jag och Tobbe två promenader. Igår gick jag och mamma en i Fontin på ca 30-40 min. Igårkväll gick jag och Tobbe en jävla runda i Kungälv. Vi är duktiga!! Jag ville tvinga med Tobbe till Fontin idag med, men han måste plugga..sucker. Imon tänker jag tvinga honom på allvar.

Jag var nykter i helgen, förutom vinet i Lördags. Men ingen fest, helt otroligt. Får se om det blir något till helgen eller inte. Schnagg ville festa för hon var också nykter i helgen, hon har piercat sin tunga så hon kan inte prata och behöver därför ingen alkohol för att verka lullig.
Jag vill med pierca mig...igen. Får jag inget butiksjobb så kommer jag nog pierca underläppen, på höger sida tror jag. Mer tatueringar också.. hmm.. planer planer!

Ok, nu tråkar jag ut er. Det var lite från mig.. tack tack trogna läsare för att ni orkar läsa.

Ps. Tysk punkrock är kasst, man förstår nicht mycket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida