torsdag, november 16, 2006

gucci, pucci, prada

Denna veckan (från ons-fre) sover min kusin Jenny här. Dom skall slipa och lacka golvet hemma hos henne, så hon får inte vara hemma. Så hon sover på extrasängen i mitt rum. Linus tycker det är kul när Jenny kusin är här, hon har roligt hår att bita i!! *grr* hihi

Imorgon, fredag, skall jag, Jenny och min mamma kolla på Djävulen bär Prada, ska bli naaajs! På bion där jag städar om dagarna, vilket innebär att jag får kolla gratis på filmen, lyx! Jag har inte varit på bio på flera år, sen strandvaskaren gick, och det var väl cirkus 2 år sen(??). Nästan så att man skämms. Men mamma är nog värst, hon har inte varit på bio under detta århundrade, och det är faktiskt sant! Sist hon var på bio var vintern -99, hon och jag såg Disneys Tarzan.
Skall bli kul och mysigt att gå på bio igen! :D Saknat biopopcorn, även om man norpar åt sig ett par stycken när man städar kiosken. Men de är ju inte varma och goda.

På Lördag skall jag, Linus, mamma och pappa hem till mina kusiner i Skepplanda. Dom har två dalmatiner, varav den ena, hanen, som är MEEEGASTOR flög på en chihuahua i sommras, han är dessutom rasist mot andra hanar. Får väl se hur det går, Linus är ju bara valpen, kanske inte har de där äckliga hanlukten, haha! Kan ju hoppas. De hade föresten världens sötaste valpar i sommras, blev så kär i en brunfläckig miniminitik som var hur tuff som helst. Henne hade jag gärna köpt.. hade kunnat köpa en tjockaste hanen också.. han hade söta bilringar på magen, haha! Så galet söta. Alla valpar är söta och det är livsfarligt. Börjar fundera på om nästa hund verkligen skall bli en chihuahua? Hade varit kul med en långhårig också. Men jag vill nog köpa en cavalier king charles spaniel, eller en Chinese Crested, en naken då. Hade varit kul med en tik faktiskt... en Rut? Eller kanske en Hilda? Jaja, vad vet jag. Kanske blir en liten söt drottning eller en nudist till sommaren?








Är dom inte helt lovely?!


Puss och Kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida