söndag, februari 18, 2007

En lista

vad heter du? Mikaela
när är du född? 5 Januari -87
var är du född? Mölndals BB
vad har du gjort idag? Vaknat, ätit frukost, vart ute med Linus, kollat på skidåkningen... inte nåt mer än.
vad gjorde du igår kväll? Min bror och hans sambo var här, åt lite gott och kollade på Melodifestivalen. Just d. köpte ju glasögon med på dagen.
vad vill du helst ha nu? Panodil mot magont
har du nytvättat hår? Nej men om typ 30 min har jag de
vilken skiva lyssnade du senast på? Någon samlingsskiva med Ted Gärdestad, pappa som hade i skivmaskinen.
när blev du fotograferad senast? ehm... kan inte minnas, för nån dag sen kanske
vilket är ditt livsmål? Att få ett jobb jag trivs med..ett välbetalt sådant :D
har du använt någon hårprodukt idag? Nää inte än, men när jag torkar det sen
hur många speglar finns i det rum du är i nu? Inte någon
var är du nu? Sitter i vardagsrummet
har du bråkat med någon idag? Inte än iaf...
när var du i en affär senast? Synsam och hemtex igår
mötte du någon du kände då? En gammal klasskompis mamma
anväder du icq eller msn? Inget, använder adium X (för mac)
när fick du senast en present? Kan ju säga att jag fick det igår eftersom jag inte betalade glasögonen..
vad? Fendi glasögon
av? Mamma och pappa
vad drack du senast? kaffe
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? Går inte i skolan ju..
vilka? Men jag träffar ju fortfarande nåra...emelie träffar jag ju varje vecka tex..
goth eller pop? pop
hardcore eller hiphop? hiphop
har du en hårborste i din väska? Nej.. men en massa annan skit.
vad vet inte många om dig? Hmm... vet inte, jag brukar avslöja det mesta
hur många lampor har du i ditt rum? I mitt rum har jag 4 tror jag..en i taket, en på ett bord, en vid sängen och en i fönstret.
vilken färg har du på dina underkläder nu? Sitter i pjamas än så jag har ett par mönstrade trosor :D
vad tycker du om Sex And The City? I LOVE IT!!! Har DVD-boxen.. kan aldrig få nog!!
längtar du till din nästa födelsedag? Nej!!
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej, men när jag var 15 tyckte folk jag såg äldre ut..
vilka språk kan du prata? svenska, engelska, rövarspråket :D
skulle du kunna ha silikonbröst? Ja lätt!! Om någon betalde för de så
hur många hål har du i öronen? ett i varje
vem pratade du med senast? Min kusin Jenny
vad pratade ni om? Om ikväll, skall på bio ju :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida