torsdag, januari 11, 2007

Minus några tänder

Igår åkte vi till Rolf i Alingsås, för att dra ut lite tänder ur Linus mun. Som hade typ mer tänder än en haj.
Så nu är det minus några tänder, för att slippa bettfel. Dom satt så hårt att dom aldrig hade släppt själv sa Rolf. Skönt att ha ut dem. Kostade bara 500pix. Fick hem en blodig hund..iihk! Fick vara med när han drog ut dem, lite scary!


Här är en blodig Linus på uppvaket..






Nu för att komma till något mer trevligt så fyller min älskade Anton 22 år idag *puss* Gammal liten skitunge är han! Har börjat göra tårtbotten till hans tårta jag skall baka imorgon. Kommer bli skitnajs (hoppas jag) och han kommer bli så glad! Har dock inte köpt present till honom än, panik! Mamma och pappa köpte till honom igår. Vad sjuttan skall jag köpa då?! Det enda han önskade sig var att jag skulle bli level 70 i WoW. Sure bacon! Så kul är det inte, är level 16 med min bästa gubbe.


Bara för det är älsklingens födelsedag tog jag en bild på mig själv. Han älskar galna bilder på mig, av den här typen *fniss*





2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Almanackan är kanon.. inte sladdrig alls utan hård och fin! *muhahaa*
Jesus vad fin bild på dig gumman! Tänk om nan ändå va så fotogenisk!!

kramen

10:59  
Blogger marianna sa...

Stackars Linusplutten! Hans blodiga bilder såg minst sagt dramatiska ut. Men skönt att allt gick bra och att hans nya gaddar kan börja växa in nu. :D

Instämmer med föregående talare, sjukt fin bild på dig!!
/Kram

21:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida