tisdag, januari 09, 2007

Ny almanacka!

Nu har jag äntligen fått tummen ur att beställa en almanacka! Så sjukt snygg! Behövs verkligen, jag glömmer allt!
Den kommer att vara brun med rosa text, skall stå Mikaela och under 2007. Najs! Gjorde inte så mycket krussedull inuti den dock, behöver ju inget direkt. Men det fanns mycket kul att välja mellan!


Här är den, snygg va?! Tack snälla Perlan för tipsen!! Äntligen hittat en snygg almanacka som jag kan tänka mig att ha *fniss*





Just nu stormar det ute, hua! Skönt att sitta inne då och mysa med min lilla Linus. Har pysslat lite med hans hemsida idag..skall bara ladda upp den. Kommer bli aningens tjejig, mamma tyckte synd om Linus. Men han är ju färgblind sa jag, han kommer inte se de rosa ;) Imorgon skall vi till vetten och dra tänder på stackarn :( Ligger här ovetande om morgondagen. Så söt!!

Mitt internet är förfärligt långsamt! Vet inte vad det beror på, varit det de senaste dagarna. Vi har uppgraderat det till snabbare, men inte sjutton har det blivit snabbare. Flera veckor sen vi ringde Telia, ändå har dem inte hört av sig vad som är fel!! Kasst. Men det beror inte på det i mitt rum, mottagningen som är kass från den där trådlösa saken. Kasst!



1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

De va så litte så gumman! Roligt att du med beställt en! Jag hoppas att min kommer snart! Men jag gissar på att den inte komemr förrens nästa vecka tyvärr. Jag vill ha min nu!!

kram kram

14:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida