onsdag, maj 30, 2007

Vilken bloggtyp är jag?

Vilken bloggtyp är du?

Modebloggare
Modebloggare
Du (tror dig ha) stenkoll på modevärlden. Du älskar att göra ASOS-kollage, har flertalet smycken från KyssJohanna i din ägo, avgudar "Sex And The City" och skulle mer än gärna vilja byta garderob med Olsen-tvillingarna. Du postar ofta bilder på kändisar, "dagens outfit" samt mängder av egobilder och klär dig alltid trendmedvetet - även om du inte alltid känner dig 100%-igt bekväm i kläderna ifråga. Din livsfilosofi är att vill man vara fin får man lida pin.
How do you compare?
Take this test! Tests from Testriffic
HAHAHA LOL!! Jag skriver typ ALDRIG om mode och har aldrig i hela mitt liv lagt upp dagens outfitbild. Jag avskyr modebloggar, så tråkigt och alltid samma sak. Man skall nog ta det där testet med en nya salt *garv* Fick nog det svaret för jag tycker att silverleggings är det fulaste i hela modevärlden. Jag älskar mode och shopping, men jag skriver inte om det.
Ja nu när jag ändå skriver så jag kan väl berätta att jag sitter på jobbet och det ösregnar på utsidan. Inte så najs. Har inte kunnat göra några prover än för det var en snubbe här och kontrollerade vågarna, skall bli spännande att se hur de funkar, tycker ena är lite opålitlig.
Tja tja!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HAHAHAHA! Det är verkligen så du :P Linus skrattar massa åt dig :D

13:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida