tisdag, maj 08, 2007

brrr, kallt!!

Nu när det är vår så har de tydligen stängt av värmen. Inte ett dugg kul eftersom mitt kontor e sviiiinkallt!! Har tagit in den där värmaren man har i bilen, står på mitt skrivbord o pumpar ut varm luft. Linus ligger bredvid o gottar sig. Ibland lägger han sig på sidan så han kan värma sin gosiga mage :) Just nu har han grävt ner nosen under sin svans. Gulleplutt!

Strax lunch. Känns som det var frukost nyss, tiden går ganska fort. Och snart är det Torsdag!! Usch, kommer vara jättenervös. Tur att Znagg skall med, behöver nog någon att hålla i handen. Malin har sagt att hon har telefontid för mig så jag kan ringa om det blir för jobbigt, haha!

Linus kom tvåa i Lördags med etta i kvalité och HP (hederspris), ingen i hans klass fick CK så vi är jättenöjda. Fin kritik! Gillade verkligen domaren, en dansk man på två meter. Har inte kritiklappen här, skall se om jag kommer ihåg att skriva ut den sen. Väntar på bilder från Daniel med, skynda skynda! Behöver bild till hemsidan :)

Kan inte skriva med mina frusna fingrar. Skall se om jag hittar några vantar eller nåt...
Ha de gott!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida