torsdag, augusti 16, 2007

Aow.. :(

Klockan är 05.38 just nu och det är mörkt ute! Hallå? Det är augusti? :( Åh förbaskade sommar! Verkar inte komma i år, tyvärr. Inte undra på att man är lite nere, när det bara är regn hela tiden. Sol gör mig lycklig. Spöregnar nu med för den delen, men det var väl inte så överraskande. Låter skitmycket!! Hör knappt ljudet från TVn.. katastrof ;)

Ullared sen då^^ Har ju som sagt inte varit där på tusen år, så det skall bli spännande. Köpa strumpor :D

NÄ fy va de regnar, inte så sugen på att springa ut o sätta mig i bilen nu. Hoppas de slutar regna till halv sju. Kom just på en sak till jag skall kolla efter på Ullared, paraply! Alla mina är borta eller så har dem gått sönder.

Snälla vädergudar, ge mig sol! Trött på regn och vara halvdeppig :( Gör mig lycklig?


Rain comes pouring down
Falling from blue skies
Words without a sound
Coming from your eyes

Finally I figured out, but it took a long, long time
And now there's a turnabout, Maybe cause I'm trying

There's been times, I'm so confused
All my roads, They lead to you
I just can't turn, And walk away

It's hard to say, What it is I see in you
Wonder if I'll always, Be with you
But words can't say, And I can't do
Enough to prove, It's all for you


Här sitter jag och filosoferar över livet..
----------------
Uppdatering: Ville bara informera er att det är inte gott med morötter när man nyss borstat tänderna, riktigt äckligt faktiskt. Me loves morötter <3

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag håller med dej, det är sååå tråkigt väder!! Känns ju som höst redan och sommarn bara försvann. :o(
Kram Eva

14:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida