tisdag, september 18, 2007

Läran om livet och underlivet.

En del som undrat hur jag egentligen mår, jag mår bra, jag lever.. jag och Linus är duktiga på att klara oss på egen hand. Igår skrev jag upp mig på sån kölista till lägenheter. Håll tummarna så jag och Linus kan få vårat eget ställe snart. Mitt ex har tydligen gått vidare väldigt fort, skall flytta ihop med en tjej i en tvåa. Grattis...eller nåt? Jag och Linus klarar oss iaf på egen hand.
Jag har börjat komma igång med träningen igen, har inte orkat eller haft lust innan. Nu skall jag verkligen bli som förr!! Är less på detta nu.

På Fredag får min bror och hans sambo, Emma, sin efterlängtade Golden Retriever-valp. Kan ju säga att jag längtar lika mycket, saknar min gamla golden Rocky. Skall bli mysigt med det där stora och kraftiga att gosa med.. blir ju inte riktigt samma sak med en liten Chihuahua på knappt 2 kg. Deras valp väger 7 kg!!

En annan glädjesak är att jag lärt känna en supergo kille som bor i USA, Chris heter han. Vilken inspirationskälla! Han fick hjärntumör förra året och håller på att återhämta sig, älskar när han berättar om hur hans inställning till liv osv har förändrats. Det får mig att bli varm inombords och vilja ta tag i mitt liv och börja leva! Fick ju dessutom reda på i Lördags att en gammal skolkompis från Media gått bort i Cancer. Så hemskt, hon var ett år yngre än mig. Man får verkligen sig en tankeställare. Jag skall börja leva!


Måste bara visa en bild på Linus som jag tog igår, hysteriskt ful hahaha! Det är tur att jag kan ha med min lille skit till jobbet, han är som en glädjeboll som skuttar runt på kontoret eller ligger o sover på mitt skrivbord. Älskar dig Linus!



... på tal om inget så är jag väldigt sugen på att ändra min bloggs utseende, detta är alldeles för hysteriskt för min smak. Några idéer?!

4 kommentarer:

Blogger Mika sa...

Sköt att läsa att du/ni har de bra! Och jäkla va fort de gick undan för ditt X du...

13:08  
Anonymous Anonym sa...

Skönt att höra ! :)

Tyckte bilden på Linus var suuper söt !

12:23  
Anonymous Anonym sa...

Han är så fin, lilla Linuus :D

13:23  
Anonymous Anonym sa...

härligt att du kan ha me doggen på jobbet!

16:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida