måndag, september 17, 2007

Utmaning.

Utmaning startad av Linda

1. Har du någon/några tatueringar eller tänkt skaffa en?
2. Har den/de någon speciell historia? Berätta!
3. Vilka utmanar du?
4. Lägg in bild på din/dina tatueringar.

Mina svar:

1. Jag har blommor och lite krusiduller på underarmen
2. Speciell och speciell vet jag inte, men den sitter på min arm och ser speciell ut :) När jag skulle tatuera mig ville jag ha nåt stort som syns, annars kunde de kvitta. Är tatuerinsfreak och har bara startat mitt intresse... more to come ;)
3. Dem som läser min blogg och HAR tatuering.
4.


3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Älskar din tatuering! Kul att du antog utmaningen :D

13:20  
Anonymous Anonym sa...

så snygg!

18:47  
Anonymous Yohanna sa...

Hej! Vem har gjort din tatuering och när gjorde du den? Har nästan en likadan nämligen,.. Som jag gjorde för några år sen..

21:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida