fredag, september 21, 2007

The Moffatts?

Är det någon som minns dessa små pojkar? Kom att tänka på dem förut, har ingen aning om varför dock? Minns att jag och min granne Sarah brukade lyssna på dem, hon fick deras skiva i julklapp (eller om det var en födelsedagspresent.). Jag var ruggit kär i killen med långt hår och två ljusa slingor i luggen, haha!

Någon som haft sånna kärlekar? Vi var grymt kära i The Hanson också, jag var mest kär i Zach och min kompis Emma i Tylor.. Sarah fick ta den fula, Isaac. Han som blev över, muwhaha!

Vilka minnen!! :D


2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Var d inte Hanson som sjöng .. duap duap duap - du är en apa .. *skratt*

11:03  
Anonymous Anonym sa...

Ja kan tänka mig de! Håller på å letar dagis åt våfflan nu, men de e så sjukt fullt på alla med "bra" rykte! Får se hur länge man tvingas vänta...här kan du maila: voffliz@hotmail.com

17:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida