tisdag, oktober 16, 2007

Mitt förbaskade hår.

Mitt hår ser fördjävligt ut just nu. Slingat med blekningsfärg och en ful utväxt. Dessutom fick jag ju en knasig idé att permanenta det, ok det är snyggt med lockigt men jag plattar det ändå varje morgon. Tack vare permanenten kan jag inte bleka hela håret för då kommer de gå av. Hur snyggt är det? Jag vill ha jätteljust hår! Ok, det är jätteljust, men åt det guldblonda hållet.. jag vill ha typ askvitt. Crap! Varför gör jag såhär mot mitt hår? Det är superschletet.

Partyupdates:
Kommer nog att ta det lugnt även denna helgen. Nästa vecka, den 27 Oktober har Carro 21 årsfest. Förfest hos henne och sen ut och göra stan osäker!
Helgen efter, 3 November är jag bjuden på 25 årsfest på Kvarnkullen i Kungälv med tema Cowboy! Jag skall nog vara glädjeflicka från någon Saloon. Måste shoppa rolig outfit!
Tror det blir en hel del folk, fattade som att dem skulle vara 2 som firade sina 25 årsdagar. Alltså ett 50 årskalas! Sjukt kul!

Någon som har tips på vad man skall ha på sig som glädjeflicka? Eller så kör jag jeans, cowboyboots, rutig skjorta, pickadoll och cowboyhatt. PLUS en sån sheriffstjärna! :D Kanske är bättre?
Lite a la madonna från hennes video vad den nu heter??

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jo kanske. jag vet inte _;)

16:26  
Anonymous Anonym sa...

Köp silverschampo ;)

18:56  
Anonymous Anonym sa...

Tack så mycket: ) jo, ska faktiskt bli väldans mysigt:))

08:18  
Anonymous Anonym sa...

Låter sjukt kul med cowbowtema! *s* Hade det varit i Borås skulle man kunna tro att du och min brorsa skulle på samma fest. Också två 25'åringar som firar 50års-fest. :)
Btw, du har en utmaning på min blogg. ;)
Ha det bäst! Kramiz!

20:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida