tisdag, november 28, 2006

Trött!

Jag HATAR november månad. Jag är så trött så det inte är sant. Skall bli skönt med December, alla mysiga ljus och så. Idag skall vi börja adventspynta hemma, sååå mysigt!! Sen när julen är över får det gärna bli sommar igen. Varmt och skönt!

I Fredags shoppade jag en ny tröja.. svart med massa olika blommor på, en omlott. Och örhängen till tröjan, stora hängande i guld. Jag gillar guld! :D Och på Lördagen shoppade Anton. Sen på kvällen hade vi gäster, min brors flickväns familj kom på besök. Det var trevligt! I Söndags var jag i Helsingborg på Hundparty hos Karolina och Cisco :D Dock hittade jag inget att shoppa.. ovanligt va?! Blev förvånad över mig själv. Maria (Antons styvmamma) och alla hennes vovvar åkte med mig i bilen, plockade upp dem i Halmstad. Hon shoppade inte heller något, också förvånande. Hon och jag har nog världens största shoppingbegär. Iaf så körde jag hem klockan 5.30 igår, skiiiitmörkt ute och i halland/skåne har dom inte lampor på motorvägarna. Fy sjutton! Glad att det inte regnade. Hade ju kunnat vänta med att köra hem, men jag var snäll mot Anton och körde han till jobbet, jag är så underbar! :D Don't u think so honeypaj?

Jag började helt plötsligt längta efter nyår? Vi hade kul förra året :D Jag, Anton, Magnus, Linda, Winberg och Znagg. Först hemma hos Anton, drack lite gott och tjattrade. Sen åkte vi till stan och käka resturang. Efter det hem till Winberg och förfesta, spelade gammelgäddan utan tärningar, vilket ledde till att vi fick ringa nummer på måfå och fråga om en siffra från 1-6. Höll på att dö av skratt.. Magnus är så jävla rolig :D Gladare vegan får man leta efter! Vid 12-slaget skålade vi på balkongen. Sen gick vi till stan och in på krogen. That's nice! Jag och Anton åkte sedan hem med taxi för typ 50spänn. Helt okej ;)


Marias lilla Kitty provar väst inför vintern :D haha.. lagom nöjd och fet så hon inte kan knäppa sista knappen.







Me and Anton på nyår 05-06 *käääär*





Här är massa från nyår! :D (jag målade skägg på Magnus med spritpenna ;) )




















0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida