söndag, februari 25, 2007

dagen efter...

Äntligen är jag en människa igen. Blev lite för hårt i Fredags, men kul hade jag! Gamla tjejgänget samlat, ALLA 5 var där. Brukar alltid vara någon som fattas. Kul!! Längesen vi hade våra partynights. Dansade tills fötterna inte orkade mer. Lite för mycket procent. Det kändes igår vill jag säga. Blev en människa igen lagom till melodifestivalen. En del dåliga bidrag, af Ugglas eller va hon heter var ju skitkass. Lät som hon skulle föda direkt på scenen, så gnälligt och skrälligt var det. Och Verona såg ju ut som en italiensk slampa, sjöng kasst med. För att inte tala om After Darks låt, rolig! MEN vad skall en sån låt göra på melodifestivalen?! Tycker synd om småbarnsföräldrarna igår, när ungarna satt och fråga "Mamma, pappa vad är deeet för nåååt?!" Den hade säkert passat på Rondo där After Dark hade sina showar i Göteborg.
Sarah Dawn Finer, sjuukt bra! Andreas med, han är så liten och söt..charmknutte, verkligen! Självklart bra låt. Lite 60's stuk över det hela, man blev glad. Det kul att se Magnus Uggla på scen igen, låten lät väl som alla hans andra låtar.
Jag är väl inte den som hör till skaran som tycker man kan tävla i musik. Men melodifestivalen ser alla!! Bara för sakens skull. Det var bättre förr, ett uttryck som verkligen passar sig vid detta tillfälle ;) Varför skall man ha så många uttagningar?! Tycker man tröttnar.. eller har jag fel? Roligare förr när allt var på en kväll. SVT behöver säkert pengar.

Well well... hostat hela natten så nu har jag skitont i halsen :(



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida