fredag, februari 23, 2007

Jag borde...

...nog sova. Är jättetrött! Men får inte tummen ur att lägga mig, kommer bara på massa saker som skall kollas på datorn.
Imorgon är det partaj. Måste ju vara utvilad. Skall hem till Znagg (emelie.z) först, äta lite och dricka vin. Skall äntligen få träffa Bengan (Cissi) igen, inte gjort sen i sommras. Hon har varit ute på äventyr i världen :D Nyss hemkommen från senaste resan. Lisa kommer också, och Jenny... men det vet man ju aldrig med henne iofs. Inte sett henne sen studenten :s
Skall bli kul, hela Maffian samlad isåfall. Och ingen kan ha så kul som vi hade det förr i världen. Reunion!

Imon är de lön, skall man kolla efter nya jeans ändå? Kollade igår men hitta inget.. kanske inte kolla tillräckligt noga?

Och TACK VARE PERLAN, så vill jag göra manikyr igen.. jäkla dig *fniss* Har låtit naglarna vila ett tag nu och dom är naturligt långa (inte för långa..) men det kan aldrig bli lika snyggt utan manikyren! Hrm... vet inte vad som är bäst? Jag vill, men ändå inte. Börjar jobba 1 Mars som laborant, visserligen har man ju sexiga latexhandskar som skyddar.. men jag vet inte. Svårt val? Kanske värt att prova iaf. Saknar mina nails.

Idag jobbade jag en stund på bion. Sen åkte jag hem (lovar att det är INTE kul att köra på oskottade vägar!!), hämtade ut paket på posten. Mina och mammas pärlor hade kommit, satt och pysslade, gjorde varsitt halsband. Blev bra! Men mammas var finast.
Skall köpa mer pärlor någon dag, tänkte åka till Pärlhuset inne i stan.. köpa lösviktspärlor :D Sen blev klockan helt plötsligt kväll.. duschade Linus och Amandakatt. Så nu är dom mjuka och goa! Kollade på Efterlyst och Insider (insider är skit, hatar Arsleberget!!!) lika kasst som alltid annars. Hatar Torsdagar, inget kul då.

Imorgon är jag helt ledig, himla skönt. Kanske träffar Bengan på dagen innan partajet. Tänkte köpa nåt till födelsedagsbarnet. Frågan är ju vad? Cultprylar? Alltid kul att få, tycker jag iaf. Kanske en sväng om det kära saftbolaget, inhandla nåra flaskor med gott vin? När jag var där för ett tag sen slapp jag visa leg, dagen efter var jag där igen (aklis? näää!) och behövde visa leg *fnys* Nää men vadå.. är man ung och fräsch som mig är de väl klart att man skall visa sitt leg, haha!

Sitter här och skriver massa strunt.... borde ju faktiskt sova. Linus ligger här och drömmer, så söt är han, min lilla gosegubbe! 18 Mars skall vi ställa officiellt för första gången, en aningens nervöst. Nere i Malmö blir det då. Åker med Maria och hennes chihuahuahög. Vill träffa puppisarna snart igen :)

Nä nu skall jag sova!! *tar mig i kragen*

Natti natti!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida