måndag, april 30, 2007

Snodd av Solveig^^

10 FÖRSTA:
Första bästa kompis: Har många :)
Första bil: Har ingen egen
Första kärlek: Hmm.. var väl någon på dagis :D
Första husdjur: New Foundlands-tiken Sanna (älsklingen som blev 11 år)
Första semester: Första solsemstern (och enda hittills..) var till Grekland
Första jobb: Perstorp Oxo som sommarjobb
Första köpta skiva: Minns inte
Första piercing: Om inte öronen räknas, så naveln
Första konsert: Minns inte, men det var nog Backstreet Boys

9 SENASTE:
Senaste alkoholdrycken: Drinken jag visade i ett tidigare inlägg
Senaste bilfärd: Till jobbet, där jag är nu
Senaste filmen: Såg Wallander igår :)
Senaste ringda samtalet: Till Anton
Senaste bubbelbadet: Hjälp, har ju inget badkar så jag minns inte det
Senaste spelade cd: Ted Gärdestad, nåt samlingsalbum
Senaste kyss: Igår :)
Senaste gången du grät: Ehrm... vet inte?
Senaste måltiden: McDonalds igår i Falkenberg påväg hem från Halmstad, haha!

8 HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Japp, killkompis givetvis
Blivit arresterad: Nixpix
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, not a lovefool
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja, när det är sån vidrig urringning på en person som absolut inte borde ha det
Fått ditt hjärta krossat: Ingen kan krossa mig, jag krossar hahaha
Sagt att du älskar någon utan att mena det: När jag varit full och tiggt sprit :D
Haft ett one night stand: Ja, hur gör man annars som singel? Längesen dock
Busringt till någon: Absolut! :D

6 SAKER DU GJORDE IDAG (tar igår då jag inte hunnit så mkt än):
1. Åkte bil
2. Var på Freeport i Kungsbacka
3. Körde bil till Halmstad
4. Hälsade på Maria o vovvarna
5. Käkade mat i Falkenberg
6. Åkte bil hem till Göteborg igen

5 FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING:
1. Mina väskor
2. Min mobil
3. iPoden
4. VISA-kortet
5. Mitt körkort


3 VAL:
Blått eller rött? Rött (rosa nyans :D)
Sommar eller vinter? Lätt! Sommar of course
Choklad eller chips? Choklad!!!!

2 SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR:
1. tatuering
2. gifta mig med Anton

1 SAK DU ÅNGRAR:
De saker jag aldrig gjort

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida