måndag, april 23, 2007

Jubileum

Jag har skrivit över 90 inlägg i min blogg *yeey* hrm.. detta är alltså inlägg 91.
Skriver ju mest för min skull så har inte kollat hur många som vart och besökt min blogg, men gjorde det förut och det var många ändå.. över 200, tänkte typ att 50st hade besökt bloggen. Det var en trevlig överaskning. Räknaren går alltså efter IP-nr och inte hur många ggr tex jag öppnar min blogg. Trevligt!

Sitter på jobbet nu och lyssnar på P3, nyheter nu. De pratar om att hyresvärdar förbjuder kamphundar, MYCKET BRA!! En tjej tycker hon blir diskriminerad för hon inte får bo var hon vill pga hennes hund, det tycker inte jag. Ser folk en hund som ett hot så får de respektera det, jag hade alrig velat bo granne med en pitbull även om det var världens goaste. Kan ju slå slint i skallen på dem, tyvärr! Skulle aldrig riskera mitt och Linus liv. HEJJA HYRESVÄRDER! Skönt med någon som tar tag i kamphundsproblemen.

Har ni sett så fin bloggen blivit? Snälla Jenny med chihuahuan Isidor var så snäll igårkväll och hjälpte mig att få den såhär fin *love it*, TACK JENNY! :)

I helgen var jag och Linus hemma hos Anton. Så kul. Linus älskar verkligen Anton, som äntligen fått börja kalla sig husse. Jag sa åt honom att den dagen han börjar hjälpa till med Linus så skulle han få bli husse officiellt. Nu tar Anton för det mesta kvällspromenaderna och jag morgonen, hatar kvällspromenaden när det är mörkt ute. Linus och Anton är ett fint ekipage. Nu skall vi bara försöka få med Husse Anton till utställningar osv, det går nog mindre bra.



Den 10 Maj skall jag och Znagg tatuera oss *nervös* Jag vet vad jag skall göra, hihi. Ni får se resultatet senare när det läkt osv. Vi får se först om jag vågar, kanske svimmar? Kommer vara sjukt nervös iaf. Znagg har ju gjort det två ggr innan, så hon är ju pro nu.

Nu är det inte långt kvar tills mamma o pappa får hem lille Ville, en liten chihuahua som Antons styvmamma fött upp. Han är runt 10-11 veckor nu, men mamma ville inte ha hem honom först i Maj eftersom hon jobbar just nu och han är lite för liten för att följa med mig till jobbet. Han skall med mig när han flyttat hem, Linus kommer vara ensam hemma på förmiddagen, sen kommer min kusin ner och håller han sällskap. Snällt ju! :)

Har egentligen lunch nu, men jag är inte hungrig :/ Tar senare lunch idag. Åt en baguette till frukosten eftersom jag glömt ta med nåt. Lunch blir fläskfilé och potatis *mums*

Ikväll skall jag och Znagg ut och gå, om det slutar regna. På Onsdag skall vi på spinning. Vi är duktiga :)

Nepp, nu börjar jag babbla strunt. Hoppas ni haft en trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh spinning är såååå roligt! jag saknar spinningen.. spinnade förut när jag bodde i Grums.. (nu svamlar jag).

Vad ska du tatuera in? kram solis och kalle

12:55  
Anonymous Anonym sa...

det beror inte på av vilken ras hunden är. det beror på vilken sorts ledare den har.

många dvärghundar skulle vara farliga för allmänheten om de vore av "pitbullstorlek", eftersom deras ägare inte är deras ledare.

/ iko

10:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida