måndag, april 23, 2007

Jag=alkis?

Anton sa till mig igår att jag kommer bli alkis. What?! Sa jag och fatta inget, sen slog det mig.. jag dricker alkohol flera ggr i veckan, inga mängder men ändå. Tar ju ett eller två glas till maten, två-tre ggr i veckan. Sen på helgerna blir det oftast mer, festar jag, då blir det massor. Hmm... är man på gränsen till alkis då? I helgen rörde jag inte vinflaskan, men däremot ölen *rodnar*

Well.. inte något jag tänker ta tag i...än.

Jag älskar iTunes, hur många pc-saker är såhär snygga? Inte ens de saker windows snor är ju såhär coolt.

Är medlem i iTunes Store också, så jäkla lätt.. köpte hem tre låtar förut för 9:-/st. Farligt! Skall köpa Avrils Album sen när jag har lite mer pengar. 115 spänn för ett album är fan inte dyrt! Vill bara försvara mig lite, det är vissa låtar här som jag köpt till mamma, ni kan nog lista ut vilka..typ alla :p

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

du! ett tips är att gå in på http://www.allofmp3.com det finns nästan allt (utom svensk musik), ett album kostar typ 15 kronor, man får det som mp3. helt sjuuukt bra, är ju lätt att lägga in i iTunes också!

17:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida