onsdag, april 25, 2007

Ger snart upp

Snart ger jag upp! Nu har jag inte förlorat nåt kg på länge, bara 6 kg sen Januari typ.. knappt.
Men nu är p-staven borta, hoppas det blir ordning på kroppen. Skall träna ikväll, skall bli så jäkla skönt! Värsta är ju att man måste orka ta sig till träningshallen, när man väl är där brukar det vara okej, ännu bättre när man är klar.. love that feeling. Som jag känner allt för sällan nu för tiden. Från att ha träna 5-6 ggr i veckan till att träna 0 ggr i veckan är rätt chockerande för kroppen. Skall nog försöka börja med sit upsen igen, innan jag lägger mig. Är så trött på mig själv, lata jävla Mikka!! Med p-staven försvann all min lust till att göra något överhuvudtaget, grinig pms-tant blev jag. Stackars mina anhöriga. Men nu hörrni, snart är den pigga, glada och positiva Mikka tbax :) Ni får pusha på och stötta mig så jag verkligen orkar komma igång!

Igår fick jag ett gammalt pottskåp från mormor, det är min gammelmorfars föräldrars gamla pottskåp. Skithäftigt, tyvärr är färgen ful, liksom grönbrun. Skall slipa ner det och måla i matt vit färg för att få en snygg yta. På pottskåpet skall det ligga en glasskiva, det var en spricka i det så skall beställa ny hos glasmästaren, och köpa tyg och lägga under skivan. Funderar på att ha glasruta på skåpsluckan och hänga samma tyg på insidan. Ser väldigt fint ut i mitt huvud iaf. Har en gammal stol också som jag påbörjat men inte fixat klart. Får se om det kan bli före och efter bilder ;) Kan fota det när jag kommer hem och lägga ut här. Älskar att ha projekt! Har ju min gamla guldram också som skall fixas i ordning. Den fick jag utav en forumedlem på chiforum. Förhoppningsvis skall allt detta med när jag flyttar, vill ju ha det lite lantligt modernt, bäst för Anton att han gillar det ;) Hittade en snygg sängstomme på IKEA också som skulle passa bra... även en 3-sits soffa som har lite lantlig stil. Jag drömmer bara än så länge eftersom vi inte hittat någon ny lägenhet än, kan vara bra att ha den först ;) Men min dröm är ju att hitta en ljus och öppen lägenhet med stort kök och badrum. Har tom hittat en bädd/kudde till Linus, rund, blå med rosor (lite chabby chick-stil). Lääängtar skitmkt nu efter att få flytta.

Ni får ha en trevlig och solig dag (är ju typ 20*c i Göteborg!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida