fredag, april 20, 2007

Lista

I love listor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad, men när jag tänker på en viss sak blir jag sur direkt
Favoritgodis: Lakrits och choklad
Kläder just nu: Jeans, grå tunika och svea ziptröja över
Musik just nu: Ingen, radion på jobbet är muppig
Sommarplaner: Jobba, ta det lugnt. Eventuellt en resa till USA
Hur många kuddar sover du med: Två, tre med Antons bröst
Instrument: Gitarr och trummor (trummorna var en tonårssynd)
Morgon- eller nattmänniska: Varken eller :p
Vem är viktigast för dig: Min familj och Anton
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Oooh jaa
Snarkar du: Nej, inte vad jag vet
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Mygg och spindlar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Göra pengar med händerna
Vad vill du jobba som? Fotograf!
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? No, never!
Gillar du att sjunga? Sjunger hellre än bra
Anser du att du är stark? Fysiskt, nej! Psykiskt, ja, om det inte är vid fel tid i månaden ;)
Vad gör du om du får hicka? Hickar så sällan så jag låter det va, är rätt kul
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren, och Anton

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida