onsdag, april 18, 2007

Sur och förbannad!

Åååh, jag är så jävla sur! Jävla jobbet, skitjobb! Min "chef" (är inte min chef men chef över de andra på denna avdelning) har bestämt, UTAN att fråga mig att jag skall städa inne på förrådet. Vilket jag absolut inte vill göra, det sa jag till honom, då sa han bara "det är redan bestämt". Men hallå?! Hade jag vetat om att det bestämdes saker om mig bakom min rygg utan min tillåtelse så hade jag inte tackat ja till jobbet. De skall va glada som har mig här överhuvudtaget eftersom ingen annan kan de saker som jag gör på labbet, och det finns ingen tid till att lära upp någon ny. Jag sa till min "chef" att jag hatar att städa och hade jag velat ha det som jobb hade jag jobbat med det istället för att vara här. Inte nog med det så skall jag städa igenom varje hylla på förrådet, sa hon som jobbar där. FUCK heller!! Jag är inte anställd som städerska, de som är städerskor är tom inhyrda från annat företag. Isåfall skall de få anställa mig så jag får lön från dem med. Jag är så förbannad att jag kokar, hur fan kan man bestämma sånt utan att diskutera saken med mig innan?! Är det ens tillåtet?? Okej, jag har bara anställning fram till sista Augusti, men det har jag valt själv då jag skall flytta i höst och börja om på ny kula, bara för det så tänker jag inte hålla på å städa!! Är väldigt besviken då min "chef" dessutom är min farbror som vet att jag hatar att städa.

Söker nya jobb nu på Internet. Tänker inte ta nån skit, det är deras egna fel. Nu kan de klara sig själva utan mig, vilket inte kommer att funka. Idioter!!!
Överreagerar jag eller skall jag stå snällt och nicka till nåt jag inte vill??

Arg så jag kokar!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida