torsdag, augusti 16, 2007

Lista

I verkligen brist på annat slänger jag in en lista:

Blogg: Min egna såklart, mitt liv är så intressant att läsa om :p
Stilikon: ehm..jag är tråkig och säger ingen
Modell: Minns inte vad hon heter just nu? Får kolla upp det.
Designer: Dior
Butik: MQ, NK och Åhlens är jag väl mest på, varierande
Nätbutik: ASOS
Skådespelare:
Chad Michael Murray (inte för att han e bra, såå snygg!)
Skådespelerska: Kate Hudson (mest för att vi är lika)
Tv-serie: Greys Anatomy! (..och sex and the city, of course)
Film: Lilla Sjöjungfrun (Jag må vara vuxen, men har mitt barnasinne kvar)
Parfym: Gucci...vad den nu heter
Mascara: Nån Isadora
Nagellack: Genomskinligt från Trind
Foundation: Mary Kay
Skönhetsprodukt: Body Shop
Väska: Friis&Co för det mesta
Skor: Bekväma, I don't do high heels that much
Färg: Rosa!
Fulaste plagg: Foppatoffeln eller va dom nu kallar den
Fulaste accessoar: kedjor som alla äckel emo kids har
Mest användbara plagget: Jeans
Favoritplagg: Mina gamla pjamasbyxor i flanell :p
Resemål: Vill gärna till England och New York
Klubb: Vadå idrottsklubb? xD (..där man kan bli full såklart, puckon)
Maträtt: Sushi
Godis: Morot, men menar ni sött godis, choklad och lakrits
Dryck: Bubbelvatten
Alkoholhaltig dryck: Champagne

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida