söndag, september 23, 2007

Valpmys och tjejkväll.

Igår på dagen var jag nere och hälsade på Maria och hennes familj+hundar. Valparna är otroligt söta trots att det inte är så mycket att se. Kommer bli spännande att se hur dem utvecklas.

Här är Isis små kottar, de tjocka och största är hanarna
Här är hanarna, är galet kär i den sobelfärgade tjockisen (till höger)
Här är Rosas små knoppar, hane till vänster, tik till höger
Hanen, han är redan så grymt fin, kommer bli en stjärna!
På kvällen var jag ute med Jenny och Emelie x2. Trevligt! Vi var först hos Jenny i hennes nya lägenhet och sen åkte vi in till Trädgårn, dansade non stop hela natten. Kom hem vid 5-tiden.
Så himla många invandrarkillar bara och inga direkt snygga svenska killar. Inte för att det spelar så stor roll, men ändå, nåt vill man ju vila ögonen på ;) Emelie.Z försvann som vanligt, irrade runt på Avenyn själv.. puckotjej! Men jag älskar henne ändå, det är en del av hennes charm. Dum sådär ;)

Well well, känner mig så seg idag, har inget mer o skriva för tillfället.
Buh-bye!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

mikka jag e inte dum bara väldigt full hahah men vi ska ut på fredag igen och sen kräftskiva på lördag. för du hänger väl med ut på fredagen:) pusss!!!!

20:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida