torsdag, oktober 18, 2007

Utmaning!

Blev utmanad av Indra.

Dessa regler gäller:

1. Länka till den som taggat dig.

2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas blogg, så dom uppmärksammar att de har blivit taggade.

Och så till mina sanningar då:

1. Jag har väldigt dålig självdisciplin. Knappt nån faktiskt

2. Jag är aldrig helt seriös, väldigt flummig

3. Skadeglädjen är min sanna glädje

4. Jag är shopaholic. Jag shoppar för att känna lycka och för att bli tillfredställd


5. Jag har en hemlig piercing, som bara nåra vet om

6. Jag blir aldrig nöjd

7. Hår som inte sitter på huvudet är äckligt

---------------------------
Nu skulle jag ju utmana 7 till, men jag vet inte vilka jag skall välja. Så jag säger att alla ni som vill göra utmaningen, gör den! :) Speciellt du Jenny!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida