torsdag, december 14, 2006

Obehaglig dröm!

Drömde nåt så sjukt inatt att jag vakna imorse och mådde dåligt. Drömde att jag födde ett barn, en son med kejsarsnitt. Och JÄÄÄVLARRR va förbannad jag var för att det var en pojke och inte en flicka. Ville ju ha en dotter! Sen när jag fick åka hem med barnet kände jag absolut inga moderskänslor för den, hatade ungen. Så fort den skrek kände jag att jag ville strypa ungen.
Jävla pyschodröm. Döpte förresten inte ens barnet. Elak morsa jag är.

Detta är nog beviset på att jag inte skall ha några barn, haha! Bättre att köpa hund ;) Ingen unge kommer bli så perfekt som min lille vovve Linus. Mitt hjärta! <3

------------

Snart jul! Igår var det Lucia.. julen kommer med jättekliv!






1 kommentarer:

Blogger Holmberg sa...

hahaha...du drömmer bara massa gravida drömmar

22:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida