söndag, januari 07, 2007

Ett par slitna soldater

Phew det är verkligen inte lätt att fylla 20 år och ha kalas dagen innan en hundutställning. Allra minst för Linus, jisses va trött och hängig han var idag. Stackars liten, vad gör matte med dig? Dessutom har han ätit så dåligt de senaste så han spydde, han skyllde på tom mage, men jag tror det var bakfyllan! Skäms lilla hund!

Trots bakfylla och trötthet gick det ju ganska bra för Linus. 3a med HP av nio valpar i hans klass är ju helt okej ;) Dock tyckte jag inte kritiken var super. Man skall inte gråta, hade ju inte ens förväntat mig en placering. Han är ju inte direkt snygg just nu ;) Ett ras i munnen (massa tänder), lång nos, lång rygg, ett huvud som inte passar.. fast det har dock börjat grovna nu, tack och lov! Han har sovit sen vi kom hem.

En välförtjänt tupplur




Fick med mig Jenny Kusin också.. hon var nog tröttast av alla! Ändå var hon nyktrast av oss alla igår :D

En liten bonusbild!

Detta är nog den sjukaste bild jag har på Linus!









0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida