söndag, januari 07, 2007

En ny start!

Imorgon börjar nya starten, det nya livet... usch. Men det behövs verkligen!!

Innan frukost, en promenix.
Frukost; Proteindrink (dock inte den riktiga eftersom jag inte beställt den än) med müsli på (egentligen skall det vara havreringar men jag har inte hunnit handla)
Lunch; En halv kycklingfilé med sallad (orkar jag handla imon blir det tonfisk istället för kycklingen)
Middag Vet inte än.. men kycklingfilé kanske? :p
Eftersom jag inte hittade mitt spinningkort på Friskis och Svettis blir den en runda på löpbandet i garaget :p
Efter träningen; Proteindrink och en banan
1h senare; Fullkornspasta och kycklingfilé
Innan läggdags; En proteindrink

Skall försöka komma igång och få kläm på det hela så fort som möjligt. Försöka äta måltiderna vid samma tider osv. Fy sjuttan!
Skall också införskaffa mig en liten matdagbok där jag skriver in vad jag tränat, vad jag ätit blabla och vilka tider... tufft liv va?

Måste kolla om lönen kommit in så jag kan köpa proteinet!

------

Måste ju skriva hur det gick för Linus igår på MyDog. 3a med HP av nio i hans klass, inte illa!
Här kommer kritiken; Acceptabel skalle, aningen platt. Bra nosparti. Kunde ha öppnare ögon, mindre rinnande. Har ngt smala öron. Utm hals, överlinje. Är ngt lång i länden. Välvinkl. Bra ben o tassar. Utm päls. Rör sig typiskt. Bra mentalitet

Ang. ögonen så har han fått ett grässtrå i vänster öga därav rinnandet.. förstår inte varför dom tar med det på kritiklappen? :p



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida