fredag, januari 05, 2007

Nu är man gammal!

Idag fyller jag 20, känner mig supergammal :( No more Miss Teenqueen..

Fick ny kamera igår av mamma och pappa. Snällt! Min förra dog ju i en champagnepöl på nyårsafton. Var på hockey igår med, himla liv och Frölunda loosa 2-4. Inte bra! Snacka om downsäsong.
Idag fick jag en sketnajs klocka *me like*

Här är den, från Guess




Nej nu får jag ta tag i mig själv, kalas ikväll och det finns massor att göra här hemma. Tyck lite synd om mig nu, gammal och skruttig. Imorgon är det föresten MyDog utställningen. Nååågot nervös ja! Wish us luck.






2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hipp Hipp HURRAAAAAAA!!!
Grattis din gamla kärring! hahahaha
*NOT*!!

kramen!!

12:34  
Anonymous Anonym sa...

Grattis tjejen! Äntligen på andra sidan ålderdomsstrecket! Men inte jag, ännu... Moahahahaha..! Skojar bara! Vi ses på andra sidan om x månader. Kramar Linda

15:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida