fredag, augusti 17, 2007

Ännu en lista...

Börjar tro att jag är listgalen?

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Bläddra ner i kontaktlistan, bokstavsordning
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1) Jag heter: Brorsan
2) Jag gillar: Carin Gerefalk
3) Jag hatar: Bengan
4) Jag är kåt på: Emelie Johannison
5) Jag är verkligen super kär i: Emelie Ziegler :p
7) Fulast i världen: Farmor O Farfar
8) Äckligast i världen: Hårverkstan
9) Muppigast i världen: Jan-Olof (min fd chef)
10) Tråkigast i världen: Jenny Holmberg
11) Jag ska satsa på: Jenny Lilja
12) Bästis: Jerker Larsson
13) Jag vill ha sex med: Johan
14) Hatar jag mest: Jonas Bäcklund
15) Jag har en hemlighet med: Jonas Karlsson
16) Skäms jag över: Josefine och Gimli

1 kommentarer:

Blogger Holmberg sa...

vadå tråkigast? jag är ju roligast i världen!

22:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida