söndag, augusti 19, 2007

Lindas fest! :D

Igår hade ju Linda som sagt fest eftersom hon fyller 20 i veckan som kommer, plus att hon och hennes pojkvän Jonas flyttar till Örebro om ca 2 veckor. Linda skall plugga juridik :) Här kommer lite blandade bilder från kvällen, som för övrig var supernajs! :D Tack Linda för den goda maten och det trevliga sällskapet! Kommer sakna dig när du åkt till Örebro :( jag och Linus får komma och hälsa på någon gång, i gnällbältet :p

(klicka för större bilder..)









1) Jonas, min bodyguard #1. 2) Znagg var där. 3) Fredrik, gammal classmate 7-9
4) Jag o Znagg. 5) Joel, old classmate 7-9. 6) Jonas unt bier. 7) Martin, old classmate 7-9.
8) Jonas vad gör du? 9) Jonas o Jag. 10) Jonas o jag igen :p
11) Linda med badmössa hon gick. 12) Linda e glad. 13) Macke posar med mig :p (bodyguard #2)
14) Kubb. 15) Jonas, är du full? 16) Macke och Freddan konverserar
17) Jag o Macke. 18) Bastubad blev det också :p 19) Linda says cheers. 20) Jonas unt me
21) Znagg och Macke var glada :D 22) Ungefär nu stupar Jonas, snygg sjal! 23) Martin var inte dålig med ölen!

(tyvärr fastnade inte alla på bild, det var faktiskt nåra fler än oss. Bara att vi var kamerakåta :p)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida