onsdag, september 26, 2007

Besviken

Är så fruktansvärt besviken på en person, JA, just det..DU!!
Efter allt vi gått igenom så skickar du konstiga mail med massa konstiga ord och påstående. Som att jag tex skulle ragga som fan. Vilket inte är sant, överhuvudtaget. Jag raggar inte, jag har inget behov av att ragga. Varför skulle jag? Jag behöver tid för mig själv, inte ge min tid till tusen obetydelselösa ragg. Förstår inte hur du kan säga så när jag faktiskt har sagt att jag inte raggar, inte ens när jag är ute på krogen. Men Du har aldrig lyssnat på mig, varför börja nu? Blir så jävla besviken och sårad. Jag trodde verkligen att allt skulle bli bra nu, att vi skulle kunna ha en kompisrelation och verkligen ha kul ihop som vi faktiskt hade när vi var ett par. Vi funkar bättre som vänner, synd att Du inte ser det och fortsätter behandla mig som en boxningssäck.. jag orkar inte ta mer skit nu. Det är inte bara Du som mår dåligt av detta, Du har aldrig frågat mig hur jag mår.. det är tydligen bara Du som är drabbad av att vi har gjort slut. Jag är ju bara en hjärtlös och kall bitch, eller hur? Precis denna diskutionen hade vi när vi var ihop med, att allt kretsar kring Dig, jag kommer alltid i andra hand.

Önskar att allt vore annorlunda, men det är de inte. Tyvärr!

Jag har världens bästa vänner. Blev överraskad med blombud igår, tack :)
Det behövde jag.
Endast riktiga vänner ser hur man mår utan att man skall behöva tala om det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida