fredag, september 28, 2007

Klagomål

Oj, oj, idag fick jag ett argt mail av min käre vän Malin. Hon är för övrigt gammal, över 30 och närmare 40. Mer än så säger jag inte.
Hon frågade vad jag skulle göra i helgen, men det vet ni redan, i alla fall om ni läser några inlägg längre ner. Med detta svarade Malin "Men fan va du var upptagen då". Men förlåt mig!
Jag var tvungen att påminna henne om att jag är en hårt heltidsarbetande ensamstånde småhundsmatte, det är vi som kommer ikläm i dagens samhälle. Det är vi som skall få tiden att fungera. Och jobba deltid kan vi inte, för då får vi inga pengar. Högerjävlar.
Snäll som jag är så sa jag att jag kaske kan klämma in en skogspromenad med henne. För det är ju kul.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

WTF?!? *asg*
"närmare 40"?!?
Frågan är om jag ens VILL gå på promenad med dig längre.. *snyftar*
Hoppas att du sprängs av bakfylleångest imorgon, BIATCH!

*love you*

12:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida